what's new..

28 October 2011

Thursday night [4(maen boling) + 6(karok2)] = ??

Assalamualaikum korang,

entry aku kali nie, menyelesaikan masalah matematik.. hahaha..
soalan tue aku reka sendiri dan korang mesti pening nak pikir apa jawapan untuk equation kat atas tue kan?? hehehe.. jom scroll down..

malam tadi, aku dengan 5 opismate aku yang laen berjalan2 sambil berwindow shopping kat The Mines, Seri Kembangan.. sambil2 tue nak usha2 lappy untuk si Shamil nie.. nak buat barang hantaran kawen katanya.. (bertuah nyer lah sang isterinye dapat lappy dari si Shamil nie ek, kawan2.. ) bile dah jumpa lappy yang diinginkan and nak install macam2 software dalam lappy baru pulak amek masa lama, kitorang decide lar nak mengisi masa lapang dengan maen boling kat area yang berhampiran..

gelanggang beradu tenaga.. 
mine will be the pink one.. hahahaha..
our supporters (Eily and Shah) and our contenders (Erisya and Ecah) .. hmm, nunggu giliran nampaknya tue.. :)
kitorang sempat maen 1 game aje.. tapi saingan yang ditunjukkan dari 4 pencabar tadi (Achaha Cute, Ecah, Erisya dan Shamil) memang sgt2 hebat..dengan tagline baru dari cik Aisyah bile beliau dapat menjatuhkan semua pin 'habes kasi licin' sgt2 menggelikan hati aku dan Shamil.. berdekah2 aku dengan si Shamil nie gelak dengar tagline baru cik Aisyah tadi tue.. rasanya boleh dijadikan nama team kita in case ada tournament boling di masa depan.. kita kasi licin sama itu pin.. hihi.. saingan sengit ditunjukkan oleh Achaha Cute (AC) dan Shamil (S) tadi.. nak tau sape yang menang??

you see, you decide.. hahaha
so Shamil, kalau nak berentap lagik, just let me know ok.. you know my number and where to meet me, rite? boleh aje kalau nak repeat game.. kekalahan awak yang nie, awak dah belanja saya air coke ke belum?? tetibe saya teringin nak minum air coke lak.. hahahaha.. (biar bold ayat tue, senang nampak..)

pas aku berjaya mengecapi kemenangan pada malam tue, kitorang terus menuju ke satu tempat yang dapat menambahkan lagik kemeriahan atas kemenangan aku malam tadi..

kitorang karok2 lak kat sini..
pas abes maen boling, kitorang terjah lak tempat nie.. kitorang karok2 satu jam aje and sampai suara2 masing2 dah kelaut dah.. but we were just fantastic tadi kan.. kolaborasi dan paduan 6 suara hebat menjadikan suasana dalam peti nyanyian karaoke tue hingar bingar dan pastinya suara memasing kelaut.. hahaha.. 

**
jadi jawapan untuk equation kat atas tadi tue :-

Thursday night [4(maen boling) + 6(karok2)] = tired + enjoy!! (mudah aje kan jawapan dia.. hehe..)

p/s: jersey sudah dicuba.. memang sgt2 cocok dengan figura ku ini.. lagi tak sabar nak pegi bercuti.. yeay!!

2 comments: