what's new..

16 October 2011

Liverpool vs Man U.. Great Game, Great Moment..


assalamualaikum,

eh, semalam korang nengok tak game antara Liverpool vs Man U? kalau korang tengok, seriously game semalam memang terbaik kan, kan.. (in my opinion the game was great).. kalau korang terlepas, boleh nengok delay telecast dia.. huhu..

seriously, aku bukan lar peminat fanatik bolasepak nie sebenarnye.. jarang sgt2 layan bola nie.. cuma kalau ada team2 bola yang faymes and terkenal beraksi aje, aku boleh jadi minat nak tgk.. semalam, game antara Liverpool and Man U korang sokong mana? Aku? hehe.. aku mesti nyer sokong Liverpool.. one of my friend kata Liverfool.. (dia memang tak reti sebut betul2 Liverpool tue.. huhu..)

aku, Amir Rayyan, Eris Erisya dan Shamil Shahari nengok game nie kat Bdr Sri Permaisuri kat Restoran Hajris Bistro (RHB).. Shamil sokong Man U.. memang dia fanatik gile dengan team Man U.. aku saje aje sokong Liverpool.. kalau sokong sama dengan Shamil, tak best lar pulak rasa nyer kan.. selera sama nanti tak ada kepelbagaian..

memang setiap minit aksi yang ditunjukkan dalam game tue, memang sgt2 mendebarkan.. corak permainan diorang memang sgt pantas.. tak kira Liverpool atau Man U.. kedua2 team seimbang dari segi serangan .. byk try2 dari Liverpool yang penjaga gol Man U dapat patahkan.. Liverpool pada aku memang byk peluang utk jaringkan gol.. Liverpool boleh dapat lebih dari satu gol malam tadi cume nasib tak bagus sebab penjaga gol Man U memang superb pada aku.. David de Gea pada aku memang penjaga gol terbaik.. setiap serangan di pintu gol, dia dapat selamatkan.. memang bergaya lar dia tue.. aku yang bukan kaki bola pun bile nengok game yang macam tue, terus jadi minat nak tgk sampai abes..



nie lar penjaga gol Man U yang superb tue..  David de Gea..

 
minit ke 68, Steven Gerrard dapat jaringkan 1 gol untuk Liverpool.. time nie memang aku sorak tak hangat lar.. aku nengok si Shamil nie dah tak senang duduk.. hahaha.. tapi sib baek lar Man U pun dapat jaringkan 1 gol.. Javier Hernandez jaringkan gol pada minit ke 81.. aku lak tak senang duduk.. sebab nyer, kalau Man U kalah semalam.. memang aku akan bahan lar si Shamil nie.. hahaha.. then game habes dengan Man U 1, Liverpool 1.. pada aku ok lar.. memang terbaek lar game yang ditunjukkan semalam.. memang fun.. nak lak nengok bola dengan member2 yang sekepala.. double enjoyment, double satisfaction .. (gitu..)

the best moment by Liverpool.. :)




the best moment by Man U lak.. aduyai.. huhu..




p/s: guys, what a Great Moment we had yesterday watching Great Game like this..

No comments:

Post a Comment