what's new..

23 October 2011

bz weekend.. masih ada lagikah tenaga untuk beraksi di opis esok?!

Assalamualaikum,

korang ape kabar? hopefully korang sehat2 lar kat sana k.. aku rasa macam dah lama tak update blog nie.. last entry pun pada 19th Oct 2011.. so, lebih kurang 4 hari lar aku tak update.. kire lama gak lar tue kan.. aku kalau boleh nak masukkan entry hari2.. tapi apekan daya, tenaga aku hanya tgl sekerat aje.. huhu..

this week memang aku bz tahap gaban.. this week, aku kerja sabtu dan ahad.. keluar kerja sesudah subuh (gitu..) and balek umah bile embun jantan dah keluar orang kata.. huhu.. tapi dalam penat2 tue, aku enjoy coz aku bukan lar kerja sensorang.. teman2 opismate aku ada gak and kitorang bekerja sesama.. nak plak sekelapa  sekepala, jadi penat tue memang tak terasa sgt.. korang mesti nak tau kerja apa yang aku buat sampai penat sgt sampai tak sempat nak update blog aku nie kan. kan? hehe.. sapa nak tau, angkat kening.. hahaha.. kalau korang tak angkat pun, aku  nak kasik tau gak.. 

let's, cekitdaut..

1st Event
Event @ TV3, Sri Pentas
TV3 Kids Parade & Cake Day
Saturday, 22nd Oct 2011


untuk event kat atas tue, Children Islamic Centre (CIC) (tempat aku keje sekarang nie..) amek bahagian dalam perarakan hari kanak2, stage performance dan open booth kat Seri Pentas.. untuk perarakan, hanya students CIC lar yang buat.. stage performance lak, penyanyi Sayed Abduh, adik Husayn feat. students CIC yang buat dan aku bukak and jaga booth CIC kat ruang legar Sri Pentas.. pagi tue aku bgn dalam kul 5am sebelum ke Sri Pentas dan balek sekitar jam 11pm.. seriously penat and ingat nak update blog malam tue.. tapi haghammm.. aku tertidur dalam tak sedar dan perlu kan tenaga for the next event tomorrow..

2nd Event
Event @ Ideal Convention Centre, Selayang
Jelajah Francais 1Malaysia
Sunday, 23rd Oct 2011



untuk event yang nie lak, aku bgn kul 7am.. then gerak ke Ideal Convention Centre, Selayang dalam kul 8am.. kat sini aku bukak booth walaupun tadi macam nak buat cukup syarat aje .. dalam arti kata laen, buat cukup syarat bagi memeriahkan majlis nie tadi.. tak ramai yang hadir.. (ye lar, buat hari ahad, sape nak datang kan..) aku rasa kalau tak bukak booth tadi pun dah ok dah.. tapi, sebab boss aku jadi panel untuk satu slot kat majlis nie and pihak MFA dah jemput kitorang untuk bukak booth kat sini, so, rasa macam tak manis lak kan tolak pelawaan orang.. hehe..

event nie abes dalam pukul 4 lebih dan aku bertolak dari situ ke Sg. Wang sebab nak jemput opis mate aku yang beli barang sikit kat Low Yat.. sempat lar jalan2 tadi kat Pavillion, window shopping dan snap2 beberapa keping gambar.. memang dasar kitorang semuanya 'model' kan.. so, rasa nak bergambar tue mesti lar ada.. hahahaha..

aku sampai rumah dalam kul 7pm dan memang terasa sgt2 letih.. pas nie, ada lagik event besar spt CIC's Dinner 2011.. for sure lar penat lagik aku nanti.. wait and see aja lar k.. :)

p/s: guys, jersey and our vacation nanti please make sure confirm and jadi k.. really need a peace of mind.. hehe.. 

No comments:

Post a Comment