what's new..

16 October 2011

sunny and breazy sunday..

assalamualaikum semua,


hari ahad dah kan.. biasa nyer apa yang korang buat ek? mesti ada kat luar sana yang window shopping, kuar jalan2 dengan bf/gf atau 'teman tapi mesra' or even lepak2 duk kat umah aje? hmm, macam aku, aku prefer duk kat umah aje sebab aku rasa hujung mgu nie lah hari yang aku leh 'bernapas' jap and rehatkan badan sepuas2nya kat umah.. sib baek ada member aku kat umah nie.. boleh lar teman2 aku kat umah nie..

bila dah duk umah nie, kalau tak buat apa2, memang rasa bosan semacam.. so aku gigih kan diri kemas rumah and cuci2 baju.. alhamdulillah, berjalan dengan lancar semuanya.. rumah dah bersih dikemas, macam tue juga dengan bilek bujang itu.. baju pun dah siap sidai dah..

baju yang siap dicuci dan disidai..
lunch aku pada hari tue di masak oleh Shamil Shahari.. terkejut gak aku suami orang nie boleh memasak.. memang boleh tahan gak lar masakan yang di masak nie.. aku siap tambah 3 kali.. (melampau kan..) sebenarnye memang nak stop dah.. tapi mungkin sifat aku yang kuat makan (kot..) tue yang tambah sampai 3x tue.. hehe..

simple dish aje.. nasi grg, telur dadar, fish ball grg, kicap and air sarsaparila.. even simple yet very delicious..

Shamil, thanks for the lunch k.. not bad after all your 'air tangan' td tue.. kalau bertandang ke rumah kitorang nie, tlg lar masak2 kan lagik k..

simple dish yet very delicious..


p/s: nak tgu petang untuk aktiviti mengeluarkan peluh.. lama dah tak buat dah.. :)

2 comments:

  1. untunglah shamil masak...
    awak biler lagi nak memasak..
    asyik tlg potong bawang jerk...

    ReplyDelete
  2. Tue lar.. InsyaAllah, ada masa nanti saya akan masak lak.. Hehe.. :D

    ReplyDelete