what's new..

26 October 2011

Cameron Highlands.. jgn aku ditinggalkan!!



Assalamualaikum,

sehat ke korang hari nie? cuti deepavali nie buat apa aje kat umah? hmm, apa2 pun yang korang lakukan tue, buat lar dengan penuh sabar dan ikhlas k.. chewahh.. :) 

eh korang, cantik tak pemandangan kat kebun teh kat atas tue..?? nie kat Cameron Highlands nie.. cantik kan, kan.. 

**
Isnin lalu, aku dikejutkan dengan satu berita yang memang aku tak sangka akan terjadi.. boss suruh aku ke Larkin, Johor sebab ada CIC briefing session di sana pada 29th Oct 2011. Untuk pengetahuan korang semua, pada tarikh yang sama, aku and opismate aku yang laen dah plan untuk ke Cameron Highlands bersama2.. huhu.. boley lak event clash kan..?? bile berita nie dimaklumkan oleh manager aku time meeting pagi tue, ianya disambut dengan deraian gelak tawa aku.. (macam mana aku nak ke Cameron Highlands kalau aku ke Johor nie nanti.. aduyai, pening2.. dalam hati aku mengomel..) alamat nyer, aku bakal ditinggalkan lar .. tak dapat nak ke Cameron Highlands sama2 dengan opismate aku tue.. waaaaaa.. sedih kan.. benda dah rancang lama dah, tup2 macam nie lak jadinya.. 

**
tak lama tengah hari tue, manager aku kata yang aku tak akan ke Larkin coz dah digantikan dengan officer yang laen.. hahahah.. gembira bukan kepalang lar aku.. Alhamdulillah, memang aku suka sgt2 aku tak ditugaskan kat sana.. yes, yes, yes.. hehehe.. harap2 tak ada lagi lar last minute changes sebab aku memang nak sgt2 pegi Cameron Highlands tue.. sebab aku nak mengimbau kenangan aku di sana ketika aku melawat Cameron Highlands satu masa dulu dengan one of my friend.. 













antara pics yang sempat aku snap masa aku pegi dulu.. comey kan aku time nie.. hahahah..

p/s: berharap sgt tak ada last minute changes.. need to go to Cameron Highlands very badly.. hahahah..

1 comment:

  1. aku pon nak imbau kenangan lame suatu ketika dahulu time aku p sane..heheh..

    ReplyDelete