what's new..

1 November 2011

Cameron Highlands.. thanks for the memories guys..

assalamualaikum, selamat pagi..

malam nie memang hajat di hati nak masukkan at least 1 entry dalam blog nie.. puas punya puas punya puas pikir tajuk, finally tajuk kat atas tue yang aku pick.. ngeh2..

sabtu lepas, seperti yang dirancang sekian lar lama, akhirnya plan bercuti ke Cameron Highlands bersama2 menjadi realiti.. kitorang seramai 10 orang termasuk aku, berlepas dari Shah Alam ke Tanah Tinggi Cameron sekitar pukul 3:30pm dan sampai dalam pukul 8:00pm.. lama kan, kan?? hehe.. demi mencari sebuah percutian yang hebat, soal penat dibuang ketepi sat..
Sampai aje kat hotel (Crown Imperial Court) and pas letak bagasi kat hotel, kitorang semua cadang nak pegi soru and jalan2 kat pasar malam sekitar pekan Brinchang.. dekat aje tempat makan and pasar malam tue dengan kediaman kitorang.. dengan memasing nyer pewut memang dah lapar tahap gaban dah.. haha..  

BERSIH ala kami.. hahaha.. theme kitorang pada hari tue adalah Yellow..
dah sampai kat kedai makan, sempat snap lagik beberapa keping gambar sementara tunggu makanan sampai..


muka masing2 time nie memang lapar giler tahap gaban lar orang kata..
tapi masih lagik mampu melemparkan senyuman..
pas abes makan malam tue, kitorang bergerak ke pasar malam Brinchang yang kat depan balai polis Brincang nie.. tak sah kalau tak pegi kat pasar malam nie.. aku sempat lar beli beberapa barang kat situ dan situasi kat sana pada malam tue, tersangat lar sojuk nyer.. kalau ada bantal peluk, dah sah2 menjadi mangsa pelukan aku.. sampai ketulang sejuk nyer weyy.. hehe..

aku, Bujal, Emi and Erisya sempat lar jalan2 pusing keliling pekan Brincang nie semata2 nak carik kot2 ada tempat2 yang menarik yang boleh kitorang lawati.. tapi malangnye tak do lar .. sayang kan.. hmm, then kitorang decide lar bergambar sakan kat pekan Brinchang malam tue.. korang nak nengok gambar kitorang berposing sakan kat pekan Brinchang tue ker?? huhu.. sabor naa.. aku pun tengah tgu Bujal untuk upload gambar2 dan pose2 menarik kitorang malam tue.. insyaAllah, kalau ada, aku upload satu kali kat sini k and aku akan sambung cite vacation kitorang ke Cameron Highlands nie dalam entry yang laen k.. 

p/s: muka dah macam chubby aje.. huhu..


No comments:

Post a Comment