what's new..

13 November 2011

Nichole Scherzinger yang Super Duper Hot and Marbeles tahap gaban!!

Assalamualaikum readers,

macam mana dengan event AIM malam semalam? best ker event nyer? ramalan2 korang semua tepat tak? best ker performance AIM semalam? hahaha.. byk tanye lar plak aku nie kan.. maklumlar, aku tak berkesempatan nak nengok semalam.. hopefully, korang enjoy dengan event yang dijalankan setahun sekali tue k..

nie ha.. nak cite sikit mengenai penyanyi antarabangsa yang super duper hot and body marbeles tahap gaban.. "Nichole Scherzinger" .. kalau korang tak hengat sape minah nie, dia nie ex-singer grup PussyCat Dolls (PCD) dulu.. dia yang byk menyumbangkan lagu2 dalam grup tue dulu even ada beberapa orang ahli2 yang boleh tahan gak sora dia.. tapi bakat diorang tak diketengahkan dengan betul.. asik2 diketepikan aje.. sebab tue lar grup tue berpecah.. (memandai aje aku buat andaian kan, kan.. hahaha.. tapi ada aku kesah..)

Tapi memang aku akui, memang si Nichole nie mempunyai bakat besar dalam industri music.. suaran dia yang sedap, music yang segar dan dengan badan dia yang nyum2.. marbeles sehingga menjilat ibu jari hantu aku (gabungan ibu jari + jari hantu).. kih2.. so, no wonder lar dia nie diberi perhatian lebih berbanding dengan ahli2 grup PCD yang laen ..

salah satu lagu dia yang aku suke dengar seperti apa yang korang boleh nengok kat bawah nie.. actually, ada beberapa reasons yang membuatkan aku suke nengok clip video nie over and over and over again.. seriously memang tak jemu nengok byk kali.. antara sebab-musabab aku suke nengok byk kali:-
  • of coz lagu dia yang best,
  • choreography dalam clip nie memang terbaek wokk!! (exotic, i like..)
  • badan dia yang super duper marbeles, hot and spicy,
  • time dia shake2 the bon2..,
  • time dia shake2 the bon2..,
  • time dia shake2 the bon2..,
  • time dia shake2 the bon2.. (tipu lar kalau korang tak telan air liur korang time dia shake2 the bon2.. ) hahahah.. untunglarrrr..
aku tak nak cakap byk lagik.. jom layan jap.. (untuk tontonan 13 tahun ke atas dengan bimbingan orang dewasa k)..




disebabkan aku suke nengok clip nie berkali2, aku carik lar juga pembikinan clip video nie.. sebab ye lar kan, kalau korang dah suke pada sesuatu tue, of coz korang akan selidik benda tue sedalam2 nyer kan.. hehe.. ibarat kata pepatah.. "menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan".. korang jgn seluk laen sudah lar k..

jom layan pembikinan clip nie..



selain lagu nie, ada lagik lagu2 dia yang kalau dengar memang korang akan sukakan air sambil ber'headbanging' seperti lagu "Wet" and lagu balada "Don't Hold Your Breath".. korang boleh aje nengok kat Youtube..

p/s: penyanyi tempatan pun tidak kurang hebatnya.. tul tak??

No comments:

Post a Comment