what's new..

9 November 2011

stressful Wednesday..

Assalamualaikum readers,

STRESS!!


this will be the right word to show my emotion throughout the day today.. sgt2 stress dengan apa yang berlaku hari nie.. macam2 ragam, macam2 karenah orang yang aku nak kene layan, nak kene penuhi.. bukan lar aku jenis yang tak leh handle stress nie, tapi hari nie memang stress di luar kawal.. hahaha.. ulang tulis, 'stress di luar kawal' okkayy!! pening sgt hari nie sampai kepala naek berdenyut!!

datang kerja aje tadi, pikiran dah tak sabar nak tgu 5:30pm sebab nak cabut.. tapi still keluar opis kol 8:15pm tadi sebab baru lar tenang sikit bile orang dah tak ada kat opis.. baru lar boleh buat kerja.. sampai umah, aku singgah kedai jap coz aku nak beli satu barang nie.. memang aku stress kalau aku tak dapat beli barang nie..

alhamdulillah, dapat gak aku beli dan dapat cool down sikit aku nyer stress yang di luar kawal nie.. nie lar barang dia.. 

..









..









..









..









..







p/s: jgn tanya aku apa kaitan benda nie dengan stress yang aku hadapi tadi.. sebab aku rasa, kalau aku tak dapat beli benda nie harinie, memang aku STRESS!! hehe.. 





4 comments:

  1. actually dah lama nak beli sebab stress byk pinggan mangkuk yang tak dibasuh sebab tak ada benda alah tue.. !! huhu..

    ReplyDelete
  2. time aku sekolah rendah, aku ketagih bau axion..sampai kna jmp doktor.. =P

    ReplyDelete
  3. dah kenapa pulak dengan si Erisya nie.. ketagih bau Axion pulak .. huhu.. #dasat

    ReplyDelete