what's new..

4 November 2011

happy, happier, happiest.. the pictures speak itself!!

Assalamualaikum,

hmm, kali nie aku nak ajar korang English pulak.. hari nie belajar Grammar ya adik2.. "HAPPY, HAPPIER, HAPPIEST" bile korang boleh guna tatabahasa tersebut?? jom scroll down..


kalau korang perasan, last entry aku, aku ada bagitau yang kitorang (aku, Erisya, Emi dan Bujal) ronda2 satu pekan Brinchang untuk visit tempat2 yang menarik.. tapi malangnya tak ada plak.. then we ended up taking photo sakan kat pekan Brinchang tue.. jom cuci2 mata sikit.. hehe..

time amek gambar nie memang kitorang dah tak hirau dah orang keliling and suasana sejuk.. janji hati memasing puas!!

time nak amek gambar nie, kene 2 3 kali berlari balek ke tepi jalan sebab photoshoot kitorang menghalang jalan.. tapi memasing kental nak bergambar.. haha.. good ones guys!! 

aku macam biasa lar.. dengan posing2 yang ala2 control gitu.. don't be mad ya guys..

memasing bajet model kan.. especially, tue haa.. ye yang tue..

the pic speaks itself.. :)

kat sini pun boleh aje..

aku sgt bangga dapat bergambar dengan bas UiTM Johor aka UiTM Segamat nie.. terimbau kenangan aku  time belajar kat sana satu masa dulu..
**
esok nyer kitorang jalan2 ke Rose Garden, beli buah2an dan sayuran kat pasar yang dekat dengan Equatorial Hotel Cameron Highlands, pegi ladang teh (Bharat Tea and Boh Tea Plantation) dan byk lagik tempat yang kitorang pegi.. tulis panjang2 pun tak guna kan... so, apa kata kite nengok kan sebahagian gambar2 yang sempat di snap.. 

aku dengan snow cap and mafla.. ada orang kata aku macam namewee bile dressing like this.. huhu..

aku abadikan kenangan kat depan air terjun kat Rose Garden..

agak control sikit di situ .. *chubby nyer pipi dia..

sempat berposing even time nie kejap panas, kejap sejuk!!

aku, macam biasa lar kan.. korang just tengok aje k.. jgn byk bunyik lak.. hahaha..

for somewhat reasons, i really loveeee this pic..

orang bergambar kat jembatan, geng2 kitorang pun nak jugak bergambar kat sini..

senyum walaupun penat..

aku dengan Erisya

mat bunga k.. bukan mat karung guni.. 

antara foto gediks aku dengan syamil..

ok, semuanya macam model.. dah cantik dan fotogediks dah.. hahaha..

sesi photoshoot kitorang tak terhenti kat situ.. let's checkitout more pics!!


kitorang bergambar dengan truck angkut teh sebelum masuk ke dalam kilang pemproses teh..

gambar dalam kilang proses teh pun jadi kitorang nie.. hahah..

strawberry chubby.. aku sempat beli 3 bungkus aje..

singgah jap kat Bharat Tea.. tapi kat sini tak semenarik kat Boh Tea Plantation nun..

kat kaki bukit .. memasing memang sgt gediks (bg perempuan) dan geniks (bagi lelaki..) hehe..


gambar kat puncak bukit untuk tengok permandangan indah ladang teh.. memang terbaek wok!!

sebelum memulakan aktiviti2 pendakian ..



dah macam buat iklan kat ladang teh kan, kan..




subhanAllah, memang cantik sgt2 permandangan dari atas bukit yang kitorang daki tue..
**
so,

"during my visit at Cameron Highlands, i was so HAPPY spending my precious time there and more HAPPIER spending my time with my friends and the moment will be the HAPPIEST moment ever in my entire life.."

nampak kan penggunaan ayat tue.. hehe.. so, korang jangan serik belajar k.. insyaAllah di laen masa aku akan ajar lagik k.. till then, daaa..

p/s: nak ke Jakarta pulak lepas nie.. gerun, gementar, gabra.. huhu..  

3 comments:

  1. bwk balik Baem Wong nnt ek...aku tersangat minat ngan die..haha..

    ReplyDelete
  2. gmbr yg ko plg suke tu,den yg amik kan.hahahahaha

    ReplyDelete
  3. thanks cik eily.. pandai awak amek gambar.. lepas nie amek gambar kitorang (especially saya) banyak2 lagi ye.. hehe..

    ReplyDelete