what's new..

16 November 2011

MIBEX 2011 - Senayan City, Jakarta..



Assalamualaikum readers,

pada 17:10 nanti, aku akan berangkat ke Jakarta demi untuk merealisasikan misi dan visi syarikat di mana aku berkhidmat sekarang untuk memperluaskan lagi business franchise Malaysia di Indonesia.. misi lawatan dan pameran ini akan berlangsung dari 17-19 Nov 2011 di Senayan City.. tapi aku kene lar pagi awal coz just to ensure everything is in order.. aku akan berangkat hari ini 16 Nov 2011 dan akan pulang ke tanah air pada 20 Nov 2011 nanti.. insyaAllah..


apa yang menarik tentang lawatan kerja nie adalah aku kene pegi seorang diri!! hahahaha.. (gelak pada diri sendiri).. perasaan dalam nie hanya Allah sahaja yang tahu.. memang bercampur baur sekarang nie.. takut+berani+suka+enggan+nebes+tenang bercampur2 dalam diri.. "macam mana aku nak handle sorang2 kat sana nanti.." hati terdetik..

memang macam2 benda yang bermain di fikiran nie sebab sebelum nie, aku juga pernah meghadiri sesi lawatan kerja di bandar yang sama tetapi berteman.. jadi, nak tak nak, aku kene tenang dan harus berani menghadapi perasaan nie dengan yakin..

berkat doa semua especially my beloved C.E.O dan rakan2 kerja aku, aku berharap sgt urusan aku di sana nanti berjalan dengan lancar tanpa ada sebarang masalan.. nasihat dari C.E.O, aku jadikan panduan seandainya menghadapi masalah di tempat orang kelak.. doakan semoga aku selamat pergi dan pulang..

terima kasih kalian, terima kasih semua..

p/s: gembira menjadi orang pertama mengucapkan selamat hari lahir kepada sidia insan yang kusayangi..  

1 comment:

  1. p/s: gembira menjadi orang pertama mengucapkan selamat hari lahir kepada sidia insan yang kusayangi..

    bak kta shamil >> in advnce tu...

    ReplyDelete