what's new..

29 June 2013

good bye Sarge Wan ..

Hi peeps,

hmm, entry yang agak sedih hari ini .. dan aku percaya recruits Chief Original Bootcamp (COBC) especially CJ Zulu merasai akan kehilangan trainer aka coach yang mereka sayangi neh .. kalau korang nak tau COBC tue apa, rajin2kan lah jari jemari korang tue menggugle link neh ..  http://www.cobc.biz/# .. hari neh aku tak nak cite lelebih apa tue COBC kat korang .. hehek..

petang tadi aku cube menyelitkan diri untuk hadir Bootcamp (BC) CJ Zulu.. aku ekceli register untuk BC CJ Charlie.. but lately aku byk skip BC CJ Charlie due to BC CJ Charlie waktu pagi and aku neh pulak, sekarang asik rajin aje terbangun lewat untuk ke BC.. ter ye .. (perbuatan yang tak disengajakan) .. kekeke.. tapi boleh aje aku join grup CJ Zulu sebab kaedah buffet digunakankan .. jadi leh selit kat mana2 yang aku nak ..

ok back to reality.. !! berita pemergian Sarge Wan dari COBC memang dah lama aku tau .. dan hari ini adalah hari beliau yang terakhir train CJ Zulu.. aku tak rapat sgt dengan Sarge Wan neh sebenarnye.. ye lah, Sarge Wan mengajar CJ Zulu, aku lak register under CJ Charlie .. and coach untuk CJ Charlie lain pulak orang nya .. aku cume sempat train dengan Sarge Wan neh 2x aje ..

dgn latihan yang 2x dengan beliau tue, baru aku tau kenapa recruits under him sgt2 menyayangi beliau.. masih segar lagik diingatan aku masa aku 1st train dengan beliau, beliau motivated all his recruits (yang neh memang biasalahkan trainer will motivates trainees).. but his style was a lil bit different.. tegas memang tegas!! tapi all the recruits boleh terima akan ketegasan beliau dengan hati terbuka .. termasuklah aku neh .. hehek.. tapi kekadang, ada juga rasa macam nak hempuk beliau dengan Alpha Strong bila beliau duk motivates orang (kata2 neh selalu dikatakan oleh Zaa teammate CJ Charlie aku).. boleh naek darah dibuatnya .. hahaha.. tapi at the end of the training, memasing happy, suka, Sarge Wan leh gelak2 .. memang sgt best .. hilang kejap beban training tadi.. beliau mungkin boleh dikategorikan sebagai strict but friendly.. gitu lah kot .. that's why all his recruits sgt2 menyayangi Sarge Wan..

jadi, since hari ini adalah hari yang terakhir buat beliau, kitorang pun bercamwhore tak hengat donia lepas training petang tadi.. ye lah, sebagai tanda kenang2an .. korang tengok aje lah karenah diorang semua .. hahahaha .. memang gediks memasing ..

p/s :: sowie gambar agak kabur sebab orang yang tukang amek gambar neh ketaq2 pulak tangan dia time amek pix neh .. huhu

Sarge Wan berbaju merah bertopi dengan recruits CJ Zulu..

Sarge buli recruits CJ Zulu ..


recruits CJ Zulu buli balekk..

smile.. you were on camera ..

pandang mana lak tue Sarge .. huhu..

p/s : to Sarge Wan, kami doakan yang terbaik buat Sarge.. semoga kita semua dapat berjumpa di laen masa di laen tempat .. in shaa Allah ..  This song is dedicated to Sarge Wan .. kbai..




No comments:

Post a Comment