what's new..

24 June 2013

roti canai boleh terbang? meh baca kat sini ..

Morning and salam Monday peeps,

kepada sesiapa yang mengikuti blog aku sebelum neh, mungkin agak terkejut dengan kemunculan entry baru aku kali neh.. Boleh dikatakan dah nak hampir setahun 3 bulan aku tak mencoret2.. last entry aku pun 27 Mac 2012.. gile lama kemalasan aku kan ? hahaha.. pagi neh gile gegeh dan gagah aku menulis entry baru.. hahaha.. ntahlah.. sepanjang setahun 3 bulan tue macam2 yang aku usahakan .. alhamdulillah , hari neh lah aku dapat menulis kembali ..

kalau korang baca last entry aku yang bertarikh kat atas tue, aku ada selitkan sikit2 hint aku untuk entry berikutnya .. agak lama gak lah aku pendamkan entry ni sehingga hari ini baru lah aku nak publishkan dia ..

ok gini.. tahun lepas aku attend wedding kawan aku kat Batu Pahat.. almaklumlah, jadi best man kepada pengantin kata nye.. jadi malam sebelum majlis kawan aku tue, kitorang g makan2 kat warung roti canai kat sana .. sorang kenalan yang aku baru kenal pada hari tue (photographer) untuk majlis kawen kawan aku tue ajak kitorang makan kat satu warung roti canai yang special.. kedai dia nampak biasa .. tapi yang special adalah pada penebar roti canai kat warung tue .. dia boleh buat roti canai tue terbang .. terkesima jap lar aku time tue ..

bagi aku yang memang tak pernah nampak memang jakun lah kan ..hahaha.. bile tgk dia terbangkan roti canai dia tue , aku tekun gile kot pandang macam mana dia buat .. hehehe.. tapi adakalanya aksi dia menerbangkan roti tue ada yang tak menjadi ..hahaha.. kire dia neh tahap amateur lagik kot .. tapi apa2 pun aku terhibur gak lah malam tue.. dapat makan free and dapat tgk show roti terbang ..

gegeh aku tangkap video cara dia terbangkan roti canai tue .. jom tgk kat bawah..


p/s : sgt2 windu nak menulis balek blog .. byk gile kot nak kongsi cite dengan korang .. korang doa2kan yang aku neh agar rajin sentiasa ya .. kbai..  

2 comments:

  1. hehe.. tq2.. Mek dayah, bile nak lepak sesame? tak windu sama kitorang ke ? kekeke..

    ReplyDelete