what's new..

3 July 2013

durian time.. yummeh!!

Hello u ols,

pe kabar korang semua hari neh .. semoga sehat2 belaka ya.. kalau tak sehat tue, dah tak reti2 nak g clinik amek ubat ke ?! kekekeke..
ok lah .. hari neh entry aku mengenai durian .. raja segala buah tue .. buah yang kulitnya berduri tue .. tuelah buah yang aku nak cite hari neh .. tak nak cite buah laen buat masa neh .. bunyi sgt sesuatu kanz .. kekeke..

isnin haritue, aku dan wifey akhirnya dapat menikmati raja segala buah neh .. buah neh wifey beli kat Hulu Langat time aku n beliau g hiking air tejun kat situ ahad lepas.. tak sangka beliau sgt gegeh turut sama menemani aku mendaki air tejun kat situ.. thanks sayang sebab teman B daki air tejun .. love u .. muah2.. xoxo .. kekeke.. eh, lari tajuk pulak aku neh .. hehe..

wifey dah lama nak makan durian .. sejak dari kami pegi bagan lalang lagik hari tue dia dah teringin nak makan buah neh.. aku pun ok lah .. teman lah beliau g beli hari tue ..

teruja beliau menikmati isi buah neh .. aku pulak, makan sikit aje .. hanya beberapa ulas aje .. nak merasa isinye aje sbnrnye.. tak ada lah rasa nak makan sgt.. jadi selebihya aku serahkan pada puan isteri untuk melangsaikannya .. hehe..



durian tengah pose menegak ..

pose terbaring lak ..


comey nye dia mamam derian .. heee.. :)
 
siap tunjuk tanda best lagik tue .. sedap lar kot derian tue .. kikiki ..

 
takat tue aje entry kali neh .. simple kan .. eleh, korang pun bukan nye nak baca sgt kalau entry pepanjang kalau aku letak .. kekekeke.. kanz ..  ok, korang .. sehingga berjumpa di laen entry ya.. kbai..

p/s: buat sayang kite, best ye makan durian tue ?! untung lah .. cayang dia .. muah2.. :)

No comments:

Post a Comment