what's new..

29 July 2013

cups .. semuanya mengenai cawan..

Hello korang ..

macam mana Ramadan korang so far? pejam celik, terpejam tercelik dah nak masuk 20 Ramadan time aku karang blog ini .. lagi 10 hari in shaa Allah dah nak masuk bulan Syawal .. rasa macam kejap aje kan ..

sejujurnya byk entry aku nak masukkan dalam blog neh .. kalau boleh setiap minggu .. tapi disebabkan keterbatasan waktu aku, terpaksalah aku update blog neh kekadang sebulan sekali .. 2 minggu sekali .. kakadang tak berupdate langsung .. kekeke.. keji kan ? hehek..

ok lah, aku tak nak cite byk kali neh .. topic yang aku nak kongsikan dengan korang ialah mengenai clip video kat bawah neh.. penyanyi oleh Anna Kendrick and masa aku duk godek2 clip video baru, teruja lah pulak aku tgk clip video minah salleh neh sorang .. tajuk lagu dia Cups. ye, cups aka cawan .. cawan pun leh jadi lagu kans ..

yang buat aku teruja lebih tue, cara dia buat rentak menggunakan cawan sambil menyanyi.. kirenya buat 2 kerja dalam satu masa .. hebat kan ? rentak cawan yang dia buat tue sama lak dengan irama dan alunan music tue .. termasuklah pelangan2 restoran tue.. pada pikiran aku, mesti lama gile kot diorang neh nak practice kasi perfect pitch gittew .. kan bagus kalau ada clip video macam neh dari Malaysia.. at least think out of the box lah kan .. memang enjoy and something different ..

papepon, korang layan lah clip video yang aku maksudkan tue kat bawah neh ek .. enjoy .. :)


No comments:

Post a Comment